Chyba każdy z nas przeżył choć raz sytuację, w której otrzymał w jakimś sklepie darmowe gadżety, takie jak otwieracz do butelek, długopis, balon, czy cokolwiek innego. Z pozoru jest to dobry gest właściciela sklepu, ale kryje się za nim nic innego, jak typowa reklama, która ma nas przekonać do robienia zakupów właśnie w tym sklepie. Reklama w postaci darmowych gadżetów jest znana i stosowana przez wielu producentów od wielu lat. Tego typu reklama sprawdza się zwłaszcza w odniesieniu do przedmiotów codziennego użytków, takich jak długopisy, otwieracze, czy breloczki. Dzięki temu, że większość z tych przedmiotów nosimy często przy sobie, podświadomie patrzymy na logo sklepu, który widnieje na danym przedmiocie i kojarzymy go z miłym miejscem, w którym otrzymaliśmy coś za darmo. Nie trudno zgadnąć, do jakiego sklepu w przyszłości pójdziemy, skoro w jednym z nich zostaliśmy tak dobrze potraktowani. Tutaj dzięki reklamie buduje się więź klienta ze sklepem.
Dlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżety
[Głosów:0 Średnia:0/5]