Ułuda cenowa

0
1093
Ułuda cenowa

Wszechobecne sklepy zasypują nas atrakcyjnymi ofertami i promocjami. Obecnie trwa wielka wojna sklepów o klienta. Każdy sklep chce mieć jak najwięcej konsumentów, a co za tym idzie, więcej także pieniędzy. Jak świat światem, od kiedy istnieją sklepy, trwa między nimi tzw. zjawisko konkurencji nie tylko związane z jak największą ilością pozyskanych klientów, dochodami, jakością swoich produktów i obsługi klienta, ale także z cenami. Już powszechnym stało się omamianie klienta inteligentnie sporządzoną ceną. Mowa tutaj o sławnych kwotach: 99, 99 zł, 199 zł itd. Większość osób nadal daje się nabrać na tego typu zabiegi marketingowe. Robiąc zakupy nie widzimy ceny 200 zł bez jednego grosza, ale cenę 199 zł. Jest to sprytne działanie na impulsach sprzedaży u klienta. Każdy z nas ulega jakiemuś impulsowi gdy decyduje się na zakup. Na większość osób działa impuls właśnie umiejętnie ukrytej ceny i powiązanej z nią także chęci posiadania więcej za mniej- chciwość. Nie łatwo więc jest dziś być klientem, ponieważ z każdej strony jesteśmy atakowani niekiedy tylko z pozoru atrakcyjnymi ofertami, promocjami i cenami.

cinnabon.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here