Czy aby pracować w biurze trzeba skończyć studia?

0
138
Czy aby pracować w biurze trzeba skończyć studia?

Praca w biurze jest zadaniem wymagającym odpowiednich cech personalnych. Przede wszystkim są to doskonała organizacja miejsca pracy, umiejętność planowania, skrupulatność oraz szeroko rozwinięte zdolności interpersonalne. Wielokrotnie bowiem staniemy przed zadaniem kontaktu z przełożonym, innymi współpracownikami, interesantami – również tymi telefonicznymi. Do pracy w biurze przyda się ukończenie studiów, zwłaszcza tych związanych z administracją lub z profilem instytucji czy zakładu pracy, w którym będziemy pracować na stanowisku biurowym. Oprócz tego pracownicy biurowi powinni cechować się bardzo dobrą obsługa komputera, Internetu, poczty mailowej i programów pakietu Office – arkuszy kalkulacyjnych czy też programów do edycji tekstów. Poza tym przyda się również umiejętność obsługi ksero czy drukarki. Do pracy biurowej nie zawsze zatem będzie niezbędne ukończenie studiów, ale na pewno pożądane będą wyżej wymienione umiejętności, cechy osobowe i podstawowa wiedza z zakresu obiegu dokumentów w danym przedsiębiorstwie.

firmator.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here