Co warto wiedzieć o SEO i SEM? 

0
437
seo

Z pewnością wyrażenia SEO oraz SEM przewinęły ci się przez uszy. Oczywiście oba te terminy możemy znaleźć w branży, którą jest marketing, a zwłaszcza marketing internetowy. Bowiem w dzisiejszych czasach wszystko zaczyna sprowadzać się do internetu. Sporo osób używa tych terminów zamiennie, jednak jest to duży błąd. Są to dwa różne kanały marketingowe, Które firmy mogą wykorzystywać do docelowych odbiorców w wyszukiwarkach, takich jak Google i Bing. Czym jest SEO i SEM? Jak działają i ma czym polegają? Odpowiadamy! 

Przeczytaj też: http://ventureday.pl/seo-i-sem-co-musisz-o-nich-wiedziec/ 

Czym jest SEO? 

Co jest to proces polegający na optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (np. Google). Zadaniem tego procesu jest przygotowanie strony internetowej w taki sposób, żeby wyświetlała ona jak największą ilość słów kluczowych używanych przez potencjalnych klientów w biznesie. Usytuowanie się na pierwszych miejscach list wyszukiwania umożliwia zwiększenie popularności witryny, a tym samym wzrost liczby wejść, budowanie rozpoznawalności i zwiększenie dochodu ze sprzedaży usług czy produktów. 

Czym jest SEM? 

SEM to ogół działań promocyjnych, które polegają na podniesienie pozycji danego serwisu w wyszukiwarkach zarówno tych płatnych, jak i bezpłatnych przy użyciu odpowiednich fraz lub słów kluczowych. Jak więc możemy zauważyć SEM jest terminem szerszym, niż SEO, które jest jednym z elementów wykorzystywanych w kampanii marketingowej w wyszukiwarkach. SEM bowiem stanowi całościowy proces marketingowy, którego głównym zadaniem jest skierowanie jak największego ruchu na witrynie przez działanie co lub przez wykupywanie płatnych miejsc, w których można zamieszczać reklamy. 

Różnica pomiędzy SEO, a SEM 

Zanim rozpoczniesz działanie strategiczne polegający na poprawie widoczności swojej witryny w wyszukiwarce, musisz zrozumieć używaną terminologię oraz jej znaczenie. Jej nie właściwy opis w dokumencie strategicznym może być błędem, który przekazane innym szkodliwym wpłynie na rozwój sukcesu i uzyskania akceptacji budżetów czy taktyk. SEO to podejście, które wykorzystuje ograniczone metody do poprawy widoczności w wynikach wyszukiwania, a SEM to podejście, które wykorzystuje płatne metody do wyświetlania w wynikach wyszukiwania. 

Zobacz też: http://www.blogprasa.pl/metoda-kanban-czym-jest-i-jak-dziala/ 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here